/page/2
shitksays:

sibling day.

You’re right, D, it IS time for this to be on tumblr. hellyeshaley

shitksays:

sibling day.

You’re right, D, it IS time for this to be on tumblr. hellyeshaley

I go into a state of near-panic when I forget it at home now. “BUT HOW WILL I DRINK MY WATER?? CUPS??”

I go into a state of near-panic when I forget it at home now. “BUT HOW WILL I DRINK MY WATER?? CUPS??”

(Source: albfit, via fitnessfoodfabulous)

catkiller182:

ronaldtherapist:

IM ACTUALLY LAUGHNG SO HARD

I just cried

This. Is. The. Best 

(Source: tastefullyoffensive, via 60poundstillperfection)

citizenwasp:

dutchster:

heydiddlehiddleston:

does your brain ever just produce disturbingly violent thoughts out of nowhere
like terrible, horrible, thoughts
for no reason at all
and then you snap out of it and you’re like 
i don’t want to kill my mom
what the fuck

they’re called intrusive thoughts and apparently are very common

Ugh, all the time

Usually when I’m trying to go to sleep. And they’re the worst kinds, and usually involve animals. 

WHY DO THEY ALWAYS SLICE THEIR PALM TO GET BLOOD. do you know how many nerve endings are in your hand?!?! why don’t they ever cut the back of their arm or their leg or something omfg

me everytime a character in a movie has to get a few drops of their blood for some ritual bullshit  (via jtoday)

WHILE WE’RE AT IT, why do people try to cross those skinny bridges over lava/chasms/whatever by walking upright. IT’S CALLED CENTER OF GRAVITY. get on your hands and knees and crawl across that thing. HUG IT. SCOOT YOUR BUTT ACROSS. “but i look stupid!” lalalala but we’ll avoid that ~dramatic moment~ where you almost fall over and die because your damn fucking self wanted to look COOL

(via jtoday)

and stop yanking IV lines out of your arms the minute you wake up in the hospital 

(via panconkiwi)

That is a broadsword, why are you fencing with it

(via gallifrey-feels)

There is probably an easier way in than shattering glass.

(via diaryofawriter)

Lol, Matt and I literally just mentioned 3 of these things within the last couple days. 

(via hellyeshaley)

fuzzy-knees:

reilluminated:

My mom let her facebook friends/family know what’s up regarding me just now and this is how she did it.
Heck yeah, mom.

Cutest shit I have pretty much ever seen

fuzzy-knees:

reilluminated:

My mom let her facebook friends/family know what’s up regarding me just now and this is how she did it.

Heck yeah, mom.

Cutest shit I have pretty much ever seen

(via peacehon)

lovequotesrus:

Everything you love is here

lovequotesrus:

Everything you love is here

(via peacehon)

acidreign:

wat

what the everliving fuck

Why do people sexualize boobs when we could be doing this with them

ohmygod XD

(Source: lolgifs.net, via aspenmayest)

onthesurfaceofmidnight:

xgenepositive:

mmmahogany:

#john barrowman is having none of your misogynist bullshit

i love that barrowman’s response also distances him from the contestant
"hahahaha women do laundry right john?  you with me, john?"
"don’t lump me in with you, you fucking martian”

Because men also wear clothes. Thank you Captain Jack.

(Source: kaniehtiio, via angryqueerliveshere)

shitksays:

sibling day.

You’re right, D, it IS time for this to be on tumblr. hellyeshaley

shitksays:

sibling day.

You’re right, D, it IS time for this to be on tumblr. hellyeshaley

(Source: ladyleigh89, via hellyeshaley)

I go into a state of near-panic when I forget it at home now. “BUT HOW WILL I DRINK MY WATER?? CUPS??”

I go into a state of near-panic when I forget it at home now. “BUT HOW WILL I DRINK MY WATER?? CUPS??”

(Source: albfit, via fitnessfoodfabulous)

fawnawwtum:

this x 100.

fawnawwtum:

this x 100.

(Source: show-them-all)

catkiller182:

ronaldtherapist:

IM ACTUALLY LAUGHNG SO HARD

I just cried

This. Is. The. Best 

(Source: tastefullyoffensive, via 60poundstillperfection)

citizenwasp:

dutchster:

heydiddlehiddleston:

does your brain ever just produce disturbingly violent thoughts out of nowhere
like terrible, horrible, thoughts
for no reason at all
and then you snap out of it and you’re like 
i don’t want to kill my mom
what the fuck

they’re called intrusive thoughts and apparently are very common

Ugh, all the time

Usually when I’m trying to go to sleep. And they’re the worst kinds, and usually involve animals. 

WHY DO THEY ALWAYS SLICE THEIR PALM TO GET BLOOD. do you know how many nerve endings are in your hand?!?! why don’t they ever cut the back of their arm or their leg or something omfg

me everytime a character in a movie has to get a few drops of their blood for some ritual bullshit  (via jtoday)

WHILE WE’RE AT IT, why do people try to cross those skinny bridges over lava/chasms/whatever by walking upright. IT’S CALLED CENTER OF GRAVITY. get on your hands and knees and crawl across that thing. HUG IT. SCOOT YOUR BUTT ACROSS. “but i look stupid!” lalalala but we’ll avoid that ~dramatic moment~ where you almost fall over and die because your damn fucking self wanted to look COOL

(via jtoday)

and stop yanking IV lines out of your arms the minute you wake up in the hospital 

(via panconkiwi)

That is a broadsword, why are you fencing with it

(via gallifrey-feels)

There is probably an easier way in than shattering glass.

(via diaryofawriter)

Lol, Matt and I literally just mentioned 3 of these things within the last couple days. 

(via hellyeshaley)

fuzzy-knees:

reilluminated:

My mom let her facebook friends/family know what’s up regarding me just now and this is how she did it.
Heck yeah, mom.

Cutest shit I have pretty much ever seen

fuzzy-knees:

reilluminated:

My mom let her facebook friends/family know what’s up regarding me just now and this is how she did it.

Heck yeah, mom.

Cutest shit I have pretty much ever seen

(via peacehon)

lovequotesrus:

Everything you love is here

lovequotesrus:

Everything you love is here

(via peacehon)

acidreign:

wat

what the everliving fuck

Why do people sexualize boobs when we could be doing this with them

ohmygod XD

(Source: lolgifs.net, via aspenmayest)

onthesurfaceofmidnight:

xgenepositive:

mmmahogany:

#john barrowman is having none of your misogynist bullshit

i love that barrowman’s response also distances him from the contestant
"hahahaha women do laundry right john?  you with me, john?"
"don’t lump me in with you, you fucking martian”

Because men also wear clothes. Thank you Captain Jack.

(Source: kaniehtiio, via angryqueerliveshere)

"WHY DO THEY ALWAYS SLICE THEIR PALM TO GET BLOOD. do you know how many nerve endings are in your hand?!?! why don’t they ever cut the back of their arm or their leg or something omfg"

About:

Following:

Run